Såååå...

Nu har jag äntligen gjort om min design och jag är ganska så nöjd för tillfället :). Jag har inte photoshop så det va as jobbigt att hålla på men det var inte så farligt ändå. Idag har det inte hänt så mycket, jag var i skolan och lyckades faktiskt att koncentrera mig och vara aktiv på lektion väldigt bra :D.
Och så hade vi friidrott och jag hoppa typ...mycket högre än vad jag brukar :O. På lunchen åt jag, Alida och Carro på donken å ja det var en lyckad skoldag :). Haha efter skolan när vi skulle åka hem råååka jag och Alida missa några tåg(typ 8) av någon random anledning :P. Nu är jag fast med ett SO arbete som ska lämnas in om 2 veckor...wish me luck!

Det var det vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0