Mmmm....


...doften av kyckling! :D Mamma och pappa är i köket och lagar middag! :D Älskar kyckling!
 Hur som helst. Idag var det skola som vanligt. Det hände inte särskilt mycket. Eller jo föresten det hände en eller två spännande grejer! 

Jag vaknade upp och kände att idag, ja just idag så skulle det hända något speciellt! Så jag hoppade upp och satte på mig ett par blåa jeans och en rosa tröja. Sedan kom jag till skolan i god tid. När jag kom in i korridoren applåderade alla åt mig. Och det fanns förstorade bilder upphängda på mig överalt. Mina kompisar kom fram och kramade mig. Jag frågade vad som stod på. Då sa de att jag igår i slutet av kemilektionen när jag testade att blada lite vätskor i provrör helt random så hade jag hittat ett nytt grunämne. Jag blev super överraskad jag hade ingen aning om vad jag hade gjort men jag var glad i alla fall. De ställde in alla lektioner för att fira det och jag fick en tårta :D. De hade en cermoni i min ära och alla lärare som jag har haft sedan första året på dagis tills nu kom och grattulerade mig. Många grät till och med en skvätt. Mina föräldrar tog ledigt från jobbet för att komma och bevittna när jag skulle ta emot ett pris för upffinande unga elever. De tog massor med kort och jag fick ta emot en stor check! Jag är självklart super tacksam och glad över det här! :D

...Ha jag har bra fantasi :) Inget av det där hände. Idag var det bara ännu en händelsefattig skoldag.
Måste gå och plugga till biologiprovet nu...vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Alida

GILLA!! Du är sååå rolig!<3<3

2010-11-16 @ 18:47:19
URL: http://allasalida.blogg.se/
Postat av: Maja

HAHAH! Du är sämst maggan...

2010-11-16 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0