K A L L T

Jag är inomhus, har långärmat och långbyxor men ändå så fryser jag D: Det sägs att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år...låter inte skoj precis! Jag hatar vintern, jag hatar kyla och jag hatar snön! Det enda bra som kommer med vintern är min födelsedag, mysiga dagar(INOMHUS i värmen d.v.s!) och det bästa av allt: 7-eleven! Efter en kall utedag så finns det inget bättre än att gå in till värmen hos sevan elevan och beställa varm chocklad + fika bröd - Min och Alidas tradition! :D

                              Bild tagen av mig                                 Bild tagen från google


Kommentarer
Postat av: frida crawford

Sv: Guuud jag vet inte :P<3 du? :D

2010-11-11 @ 20:38:52
URL: http://puzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0