2 daaay

Idag så hände det inte särskilt mycket heller :P. Vi började med SO och sedan hade vi friidrott. Efter det kom jag hem och åt, var inne på datan och pluggade till bilogiprovet. Efter vår långa rast hade vi Slöjd vilket är riktigt mysigt! :). Vi är 6 tjejer i klassen och det blev så att alla tjejer valde syslöjd och alla killar valde träslöjd. Så vi är bara 6 tjejer på slöjden. Just nu håller vi på att sticka och virka. Vi brukar alltid ha typ "tjej snack" medans vi stickar/virkar. Det är nog den roligaste lektionen på veckan! :D. Sen var det bara att ladda inför biologiprovet. Det gick helt OK för mig men jag hade pluggat på massor med grejer som inte var med...och de sakerna som var med på provet hade jag inte lagt ner så mycket tid på :/. Det var ju lite otur men men! Man fick gå när man var klar så efter att vi var klara åkte jag och Alida till H&M och provade lite kläder :). Ja det var min dag det :P.

Bild tagen av mig!
BTW checka gärna in Alidas blogg: http://AllasAlida.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0