16 wishes


Har har suttit och stirrat på en tv från klockan 16:50-20:25(nej jag är ingen tv nörd vart får ni det ifrån? :S). Gissa vilken kanal?...DISNEY CHANNEL! :D Seriosly jag kommer att älska disney program livet ut ingen snack om saken. En ny film vid namn "16 wishes" hade premiär klockan 7 och den var ganska så underhållande :). En mysig, typisk fredags-film skulle jag nog vilja påstå :P. Debby Ryan som även är känd ifrån "Zack och Cody's ljuva havsliv" hade huvudrollen. Hon är en awesome skådespelare! :D. Killen som spelade hennes bästa vän såg helt okej ut asså FYI ;)


Kommentarer
Postat av: isabel <3

Såg jag med, fett bra ;) myysig <3

2010-11-14 @ 20:36:20
Postat av: frida crawford

OMG LOGAN VAR SHIIIIIT HET ;D hennes kompis var väll en 4:a :P LOGAN VAR TYP 10000000000

2010-11-14 @ 22:33:27
URL: http://puzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0