100 inlägget!

Tjiho det ska vi fira! :D...typ. Förlåt för att jag inte blogga igår hade inte mycket att skriva :p. Men aa idag hade vi hemkunskaps prov vilket gick ganska bra för min del! :) ...(tror jag!). Sen när vi var klara hade vi en timmes rast :D. Vi hade praktiskt taget ingen undervisning då man sitter vid bänkar idag^^. Det var bara hemkunskapsprov, idrott och sen på SO:n gick vi på besök till riksdagen. Efter riksdagsbesöket gick jag och Alida runt i stan och Alida köpte ett linne och en rosa kjol :). Vi stannade vid McDonalds en stund tjocka som vi är. Sen var det dags för mig att åka till tandläkarN...mina tänder är typ döda nu jag skojar inte bara jag vickar mina läppar mot länderna så rör de på sig. D:!

Dagen i bilder:

Vi gick till Riksdagen

Bild tagen av Alida

Alidas inköp 1: svart linne från H&M

Bild tagen av mig

Donken!

Bild tagen av mig

Alidas inköp 2: rosa linne

Bild tagen av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0