:(

Värsta dagan på sommarlovet hittils är idag!
FÖRST så kunde man inte gå in på min blogg. Det var en vit sida bara där det stod "504 Time-out" Först trodde jag att jag hade blivit avstängd från blogg.se eller något så jag mejlade de, och de sa att de hade något problem som påverkade 20 % av alla bloggar. Rätt coolt i alla fall att jag tillhörde de 20 procenten^^) men fortfarande tråkigt :/. Nu kommer det värsta: MIN DATA HAR KRASHAT! :'((( Har typ alla gammla minnes bilder, videor, musik, dokument, m.m i den, hoppas det går att spara det på något sätt i alla fall :(
Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har!

Ledsna hälsningar från en ännu ledsnare mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0